Skrivet av: ninalundstrom | augusti 11, 2014

Valet 2014

Nu finns en valflik på min blogg ” Valet 2014″.

Jag började blogga på wordpress den 14 november 2009.  Då var jag lokalt engagerad i hemkommunen.

Bloggen handlar om de frågor som jag är engagerad i bland annat : cykling, samhällsbyggnad/bostäder, friluftsliv, miljö och idrottsfrågor . Jag blev åter riksdagsledamot 2010.  Åsikterna på bloggen är inte kopplade till ett specifikt politisk uppdrag.

För att underlätta för de som vill  specifikt ha information inför valet 2014 finns nu en speciell flik här på bloggen med information och matnyttiga länkar.

Jag kandiderar till riksdagen och återfinns på plats 7 på Folkpartiets riksdagslista i Stockholms stad/Stockholms län. Samt plats 28 på Folkpartiets rikslista. Rikslistan riktar sig till väljare som röstar från utlandet eller bor i annan valkrets än Stockholm/Stockholms län.  Jag står på sista plats ( ”ankare”)  på kommunfullmäktigelistan i Sundbyberg.

 

nina-portrc3a4tt-2.jpg

Kommentera

Kategorier

