Riksdagsledamoten Lundström=överraskning i kubik

Livet kan förändras mycket snabbt ibland. Och bli en överraskning i kubik.

Regeringsombildningen i veckan pga av Cecilia Malmström (som blir EU kommissionär) gör att en ”flyttkedja” sattes igång. Med den slutgiltiga effekten att jag blev riksdagsledamot. I onsdags.

Veckan har varit kaotisk med allt som ska ordnas. Almanackan ska möbleras om.

Kommer jag hinna blogga och twittra. Japp. Det känns viktigt.

Kommer jag att få tid att träna? Japp. Den tiden tar jag. På något sätt. Det går inte att vara utan träningspass.

Om jag så ska frakta min Tacx ( ergotrainer),  Scott  (landvägscykel)  samt pulsklockan till arbetsrummet på riksdagen.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

Upp ↑

